poniedziałek, 27 lipca 2015

Let's get motivated !

English version below. 

Zauwazylam ostatnio ze stalam się bardzo leniwa, nie miałam kompletnie weny do cwiczen a kiedyś cwiczylam codziennie. Zauwazylam równiez ze kilogramy ida w góre, wiec postanowiłam się wziasc za siebie!

Ruszyłam tylek i zaczelam biegac. Na początku bylo ciezko, po jednym kilometrze nie mogłam zlapac powietrza a teraz potrafię przebiec 4 km. Wiem ze to nie jest duzo ale malymi krokami do celu ! Cwicze tez z Chodakowska skalpel i turbo od czasu do czasu. Staram się pic przynajmniej 2 litry wody dziennie i równiez pije aloes który sprzyja trawieniu Click.  Staram się jesc zdrowo ale nie przestrzegam specjalnie diety i jak mam ochotę na lody (które bym mogla jest litrami) lub inne słodycze to sobie nie zaluje ale oczywiście z umiarem ;)

Dzieki ćwiczeniom  mam lepszy humor i samopoczucie wiec zachęcam ruszyć tylek z kanapy chociaż 3 razy w tyg. Kto jest ze mna? ;) 





Recently I noticed that I become really lazy and wasn't in the mood for any exercises, before I was active almost everyday. My weight kept increasing, so I decided to start moving !

I moved my butt from the sofa and started running. At first after one km I couldn't breathe and now I can run 4 km. I know it's not a lot, but I keep increasing the distance. Sometimes I train at home with fitness instructors from You Tube. I try to drink minimum 2 litres of water everyday to keep my body hydrated and also drink aloe vera juce to get the metabolism going Click. I don't' stick to any diets just try to eat healthy, however whenever I fancy ice cream ( which I love and could eat a whole box in a day) or any other sweets I don't hold myself back of course keeping the amount reasonable.  ;)

Thanks to this I feel better, so I recommend moving your butt from the sofa and start moving ! 
Who's with me? 


            


Instagram: veronikaa96
Facebook: Click





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz