wtorek, 7 lutego 2017

Be a voice not an echo!

Wróciłam ! 

Mały update: 

Nie było mnie ponad rok. Wiele się w moim życiu zmieniło.. Mieszkam teraz w Londynie z chłopakiem, studiuje na uniwersytecie roehampton Dance Studies i niedawno zaczęłam przygodę z zdrowym odżywianiem.  


Doświadczenia związane z przeprowadzka i samodzielne mieszkanie otworzyły mi głowe na duzo ważnych spraw i pozwolily inaczej spojrzec na zycie.  Założyłam  snapa veronikaa_96 na którym mogę wam trochę pokazać Londyn oraz przybliżyć jak wygladaja studia w Uk. 

Ostatnia rzecz obiecuje
Z góry przepraszam jeśli cos nie gramatycznie napisze ale przebywając tutaj ciągle mój polski pozostawia wiele do zyczenia ;( 




Macie mały OOTD na poczatek. Zdjecia robione na szybko przez mojego chlopaka... 



W Londynie wiosna zbliza sie juz duzymi krokami.
Ostatnia szansa by wyciagnac z szafy sztuczne futerko! 
W połaczeniu z crop top swietnie sie sprawdzi na cieplejsza (choc jeszcze zimowa) pogode :) 

                                                                                                                 





Buziaki :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz